2017. július 1., szombat

Epres New York-i cheesecake

Régóta szemezgettek már a sajttorta elkészítésével . Eddig mindvégig azt hittem ehhez minimum 4 csillagos séf minősítés kell
Be kell valljam nem nehéz az elkészítése , sőt amíg a tészta víz elkészült az ebédhez  addig össze is dobtam a sütit .
Már csak a sütési idő maradt .
Azalatt a konyhát meg lazán ellehetett  rendezni .
Recept a neten jött velem szembe , ami rögtön megbabonázott .
Nem is volt kérdés - hogy kifogom próbálni .

Az időjárás elég zord odakint , egész nap esett .
Muszáj voltam valami életet vinni ebbe a szürke napba .Ha már be vagyunk zárva a lakásba .
Úgyhogy eljött az idő egy kis sajttortához .
Tessék a recept :

-250 g zabkeksz 
mondjuk én itt csaltam , lusta voltam előszedni a darálót .
Így inkább vettem a boltba  Æblekagerasp-t .
-50 g barna cukor- mivel az raps-om már alapból cukros , én ezt kihagytam .
-100 g vaj
-500 g krémsajt - mascapon-t használtam
-150 g cukor
-3 db tojás
-50 g finomliszt
-200 g tejföl
-150 g eper

 Elkészítés:
  1. A sütőt előmelegítjük 180 fokra. A kekszet a barna cukorral összedaráljuk majd hozzáadjuk az olvasztott vajat, és jól összedolgozzuk. Kibéleljük a kekszes keverékkel a tortaformát, jól lenyomkodjuk, és félretesszük.
  2. Egy nagyobb tálba öntjük a krémsajtot, cukrot, és simára keverjük. 
  3. Egyesével hozzáadjuk a tojásokat, majd a lisztet, tejfölt, és végül az epret.
  4. A kibélelt tortaformába öntjük a krémet , 180 fokon 45-50 percig sütjük , majd a tetejét eperrel díszítjük.


Nagyon finom . Garantálom a család kedvence lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése